[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Dec 15 18:17:52 CET 2008

Bomo rekli takole: Firefox 3.0.4 je že ob prvem zagonu javil, da določene teme niso združljive z njim. Te je potem v oknu s seznamom tem obarval sivo in onemogočil. Tele so:
Miami Dolphins 1.01
Minofox 0.8.2
Orbit Yellow 2006 0.4

Za naslednje tri je sam poiskal novejše verzije:
- Foxhex - To je ta, v kateri izgine hor. in vert. scrollbar
- Pink Hope - Ta dela v redu - razen majhne počasnosti v oknu s seznamom
  tem.
Walnut for Firefox - Ta pa je hudo počasna v oknu s seznamom tem.

Pa še AdBlock sem nadgradil na najnovejšo 1.0.
Mimogrede, če sem pozabil omeniti, imam Fedoro 7.

Aja, še tole. SElinux imam že nekaj časa izklopljen, ker OpenOffice noče delovati z njim. Verzija 2.3, če se prav spomnim, se sploh ni hotela zagnati. Potem pa sem dobil nasvet, naj izklopim SElinux. Zdaj dela.

Sem še kaj pozabil? Deževen pozdrav.

                    Poni