[LUGOS] firefox 3.0.4 - hecnice

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Mon Dec 15 13:47:54 CET 2008

Zagotovo,

in priporočena akcija je najprej vsaj onemogočiti staro šaro
(razširitve, teme, dodatke) , ki dela kažin. Namreč, FF 3.0.4 (kot
predniki) ne prenaša vseh, poleg tega  se vsi dodatki, razširitve in
teme ne nujno ne prenašajo med seboj. In še en keks, kar se tiče fedore.
Po nadgradnji FF 2.0.+ se ti lahko čudežno zgodi, da lahko po prijavi
kot root (ne kot navaden uporabnik UID 500+ in podobno) nenadoma prično
delovati. Kar pomeni, da najbrž nimaš vse urejeno z dovoljenji v
selinuxu - to je druga zgodba.
Namesto odstranjenih dodatkov, tem in razširitev se enostavno poišče
novo, funkcionalno enako ali vsaj podobno, še prej se prebere kak
README, ki zagotovo kje obstaja. Če ne na FF spletni strani in na
fedorini, ki je njegovo izdajo FF izdala (obe povezavi se košatita na
vrhu v orodni vrstici zaznamkov in je do tam samo klik). Poleg tega nam
Poni še ni razložil, katere teme, razširitve in dodatke ima na seznamu
nameščenih. Vljudno vabljen, da to stori.

Ata Google na temo Firefox upgrade problems vrže ven kar 271K zadetkov,
iz zožitve je zanimivih jih nekaj zanimivih, po moje ta dva prinašata
vsaj približek rešitve:
(težave z vtičniki pod FF 3.0.4)
<http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=204167>
(nit o napakah v zvezi s težavami s Flash10)
<http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=205428>

Splača se torej najprej preveriti fedoraforum.org. Dodaten nasvet:
uporabi čim lažjo temo (npr. LittleFox), za začetek pa odstrani vse
razširitve, teme in kar ti pade na pamet. Preveri tudi kak drug na
fedori osnovan repozitorij, morda so vmes Poljaki kaj naredili na
Polished Linuxu (daljni sorodnik mrtvega Pinga), itd..

(en komentar na FindMysoft o rokih)
<http://www.findmysoft.com/news/Mozilla-Updates-Firefox-2-0-Releases-Firefox-3-0-4-Again/>

Jože

Liquider pravi:
> firefox 2 in 3 nista 100% kompatibilna.
> če še nisi, poskusi trojko zagnat
> $ firefox -ProfileManager
> ustvari nov profil in importaj relevantne stvari.
> hth
>
> 2008/12/14 Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk
> <mailto:jelen_v_senci at yahoo.co.uk>>
>
>     Hojla
>
>     Zanima me, če je še kdo drug opazil tele hecne stvarce v programu
>     FireFox 3.0.0.4.
>

>     1. V temi FoxHex ni vertikalnega scrollbara. Menda manjka tudi
>     horizontalni, kolikor sem videl na forumu
> [...]

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!