[LUGOS] Monopola je konec!

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Tue Dec 2 10:55:53 CET 2008

Moj pristavek "nima veliko zveze z LUGOS" se je nanašal, kakopak le na
izvajanje v zvezi z FF na MS Windowsih.

Nekako logično je, da IE-a pač na Linuxu ni, a v tem smislu tukaj le
prepričujemo prepričane.

Za javno upravo, če se navežem na enega prej, je pomembna "večina".

In dokler bo ta gmota, ta "večina" imela na računalnikih MS Windoze bo
treba pač dvakrat premislit predno se kaj argumentirano pove.

Denimo, predlagam, da se, ne glede na očitni prevladujoč delež FFa pri
uporabi "navadnih spletnih strani" vprašamo kaj reči, če kdo reče, da
pa je vendarle IE "prisoten" na čez 90% računalnikov (procente sem si
zmislil in pojma nimam katera številka je prava), v nasprotju z mogoče
FFom, ki pa je "prisoten" le na 50% vseh računalnikov.

To je argument s katerim se bo treba spopast, saj potem takem izvajalec,
četudi izdela rešitev "le" za IE pač naslovi vseh 90% uporabnikov (četudi
jih s tem prisili, da o-groza, zaženejo IE, saj s FF zadeva ne bo delala).

Jasno je, da je treba prepričevati vse po vrsti, da je FF "here to stay"
in da javnega naročila v prihodnje ne more biti, če ne vključuje podporo
za FF, a je zanimivo, da najbrž še lep čas ne bo nobenega potrebno
prepričevati, da rešitev mora biti kompatibilna s IE. Žalostno, toda
resnično, vsem doseženim procentom navkljub.

"Moja rešitev" bi bila, kakopak, izrecno zapisana zahteva, da rešitev mora
slediti SPREJETIM STANDARDOM (pri čemer je industrijski standard vseeno
nekaj kar podpira vsaj nekaj izvajalcev in ne le eden..). To se pravi, da
pač rešitev že ne more biti v redu, če je podpira le eden, pa naj je to
IE (in nihče drug) ali pa celo FF (in nihče drug).

Ajt..

LP

D.

P.S. Hmm, kako bi mi šele zameril, če bi včeraj pisal o "Dnevu združitve"?