[LUGOS] Routing externega IPja na PC znotraj mreže

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Aug 5 17:09:07 CEST 2008

Howdy!

Tole najbrž ne bo čisto to. Proxy ARP v bistvu rabiš takrat, ko bi rad
na nek ethernet segment dal mašino, ki v resnici nima svojega MAC
naslova. V bistvu zelo tipična raba je to, kar si opisal (token ring na
nivoju žice pač nima nič skupnega z ethernetom), druga pa recimo PPP.
Moj priljubljen setup kakšnih 10 let nazaj je bila linux mašina z dvema
modemoma, ki je služila kot dial-in PPP server. Da nisem smetil z IP
naslovi tako kot nekateri, ki dajo par IPjev za vsako linijo, je linux
mašina igrala proxy ARP. Kar je pomenilo, da so bili dial-up hosti na
drugi strani telefonske žice videti kot da so na istem coaxu. Le da so
vsi ethernet paketi, ki jih je kdor koli želel poslati tem hostom, šli
preko eth kartice PPP serverjam, ta pa je potem upošteval svojo routing
tabelo (en IP na device ppp1, drugi IP na device ppp2, ostalo iz tega
subneta na eth0, vse ostalo na privzeti prehod).

V Matejevem primeru to ne aplicira. Vprašajmo se, za koga bi moral GW
glumiti kot da je server na istem ethernet segmentu? Za 'notranje'
mašine pač ne, saj je server dejansko tam. Za zunanji svet tudi ne, saj
preko ADSL potujejo PPP paketi, ki ne vsebujejo MAC naslovov, saj imajo
enkapsulirane kar IP pakete. O tem, da je pri SiOLu tale PPP preko
etherneta, nima smisla debatirati, saj ta vmesni sloj (med ADSL/ATM in
PPP) nima veze z pravim podatkovnim prometom.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Everything will be just tickety-boo today