[LUGOS] Routing externega IPja na PC znotraj mreže

Matjaž Prelog rachek at sonchek.com
Tue Aug 5 16:07:21 CEST 2008

To sem jaz svoje čase delal z proxy arp-om, sicer ne iz ADSL-a na notranji
ethernet, ampak iz token ringa 10.0.x.y/24 na mašino v ethernet omrežju.
Tako so mašine na token ring omrežju imele "občutek", da se pogovarjajo z
mojo compaq-ovo mašino, v resnici pa so se pogovarjale z IBM thinkpadom.
Moja mašina je imela poleg TR kartice še eth. kartico in ta je bila povezana
z thinkpadom. V bistvu je proxy arp to, da ti mašina z dvema NIC-oma, ki
dela proxy arp, prestreza paketke za neko MAC adreso in  jo pošilja tej MAC
adresi na drugem subnetu in ko dobi frame nazaj, ga posreduje enakega
naprej.

Citat: "Proxy ARP (RFC 1027) is a way to make a machine physically located
on one network appear to be logically part of a different physical network
connected to the same router/firewall. Typically it allows us to hide a
machine with a public IP address on a private network behind a router, and
still have the machine appear to be on the public network "in front of" the
router."

http://www.cremationofcare.com/the_nwo_prs.htm

Je to to?

LP, rach