[LUGOS] Routing externega IPja na PC znotraj mreže

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Aug 5 11:05:57 CEST 2008

Howdy!

Matej Žerovnik wrote:
> Imam poslovni ADSL paket in kot takemu mi pripada 10 zunanjih ipjev.
> Imam pa na lokalni mreži en PC, za katerega želim, da je od zunaj
> dostopen preko externega IPja. Seveda pa mora podatke tudi oddajati
> preko istega IPja.

Če je GW, ki je med divjino in tvojim LANom, kolikor toliko
konfigurabilen, potem narediš naslednje:

- strežnik, ki naj bi bil dostopen preko eksternega IPja, naj ta IP res ima
- strežniku nastaviš ruto za tvoj lokalni LAN (192.168.x.0), tako da bo
lokalnim mašinam lahko promet pošiljal direktno, pa tudi da bo privzeta
ruta (glej naslednjo točko) delovala
- strežniku nastaviš privzeto ruto na notranji IP tvojega GW (192.168.x.1)
- na GW nastaviš ruto, ki pove, da promet, poslan na dotični eksterni IP
(od znotraj ali zunaj), konča znotraj tvojega LANa

V tem primeru bo promet od tvojih 'notranjih' mašin do strežnika z
eksternim IPjem tekel preko GW, v drugi smeri pa neposredno. Če je
'notranjih' mašin malo, lahko na teh mašinah nastaviš še statično ruto
za strežnik z eksternim IPjem. To je kajpada odvisno od števila
'notranih' mašin in od količine prometa, ki teče med njimi in strežnikom
(da se izogneš obremenjevanju GW).

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc