[LUGOS] [Fwd: 2 problema z Ubuntu 8.04]

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Apr 26 23:57:27 CEST 2008

Jaz imam podobno, starejšo kartico (Nforce 2) na matični Asus VM-266), distro
je fedora 8 in podoben monitor (Sony SDM-S73). Teh težav nimam, monitor ima
vse te nastavitve, Samo malo pobrskaj po meniju. Na desni strani monitorja
moraš imeti šest tipk za krmiljenje.

Uporabljam pa KDE.
tole je izsek iz lshw:
---
*-display UNCLAIMED
                product: NVCrush11 [GeForce2 MX Integrated Graphics]
                vendor: nVidia Corporation
                physical id: 0
                bus info: pci at 0000:02:00.0
                version: b1
                width: 32 bits
                clock: 66MHz
                capabilities: pm agp agp-2.0 vga_controller bus_master
cap_list
                configuration: latency=32 maxlatency=1 mingnt=5
---

lp, Jože