[LUGOS] [Fwd: 2 problema z Ubuntu 8.04]

Grega Fajdiga Gregor.Fajdiga at guest.arnes.si
Sat Apr 26 20:07:47 CEST 2008

Jure Pečar pravi:

> Mnja, telekom optika.
> Meni tudi na 7.10 s priloženim pppoejem ni uspelo vzpostaviti pppoe preko
> adslja. Na koncu sem obupal in uredil pppoe na modemu. Če je kaj takega
> možno tudi na telekomovem zaključku optike, bom imel priložnost
> ugotavljati čez kak mesec ...

Zanimivo. v /.10 sem samo zalaufal pppoeconf, vnesel uporabnisko
ime in geslo, parkrat pritisnil enter in je delovalo.

Da ne bom posiljal se enega maila. Glede xvidtune:
Sliko sem lepo poravnal in kliknil apply in show, nato pa
modeline vstavil v xorg.conf:

Section "Monitor"
	Identifier	"Configured Monitor"
	Vendorname	"Sony"
	Modelname	"Sony SDM-S71"
	Horizsync	28.0-65.0
	Vertrefresh	48.0-65.0
   modeline "1280x1024"   108.00   1280 1344 1456 1688   1024
1025 1028 1066 +hsync +vsync

	Gamma	1.0
EndSection

Ampak ko resetiram X, je slika spet zamaknjena :-(