[LUGOS] Qmail - Bitdefender

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Apr 22 15:24:11 CEST 2008

Zivjo

> Po instalaciji Antivirusnega programa Bitdefender mi je qmail nehal
> sprejemati in oddajati maile.
> Bitdefender sem ob upanju da bo qmail začel delat odinstaliral.
> Qmail mi pa še vedno ne deluje.
>
> Z ukazom
> # /var/qmail/bin/qmailctl stat
> mi javi sledeče.
>
> /var/qmail/bin/qmailctl: line 39: svstat: command not found
> /var/qmail/bin/qmailctl: line 40: svstat: command not found
> /var/qmail/bin/qmailctl: line 41: svstat: command not found
> /var/qmail/bin/qmailctl: line 42: svstat: command not found

qmailctl ne najde programa svstat. Poglej, ce imas instaliranega,
drugace ga instaliraj. Program je del daemontools paketa. Pomoje je
vecja moznost, da ti je instalacija Bitdefenderja zamenjala qmailctl
skripto, kjer je zdaj vpisana napacna pot ali kaj takega.

> messages in queue: 482
> messages in queue but not yet preprocessed: 0
>
> v log datoteki maillog imam pa tudi napako
> warning: trouble injecting bounce message, will try later
>
> Kaj mi svetujete narediti. Nisem pa strokovnjak na tem področju
> Problem je v tem da je na serverju 25 uporabnikov ki že skoraj 2 dni ne
> dobivajo mailov

Nekje so se verjetno pokvarila dovoljenja ali lastnistvo
datoteke/direktorija. Ce imas se vedno source direktorij, ugasni qmail
in se enkrat zazeni "make setup check".
Ce nimas, pa preveri na internetu, kaksna morajo biti lastnisva
direktorijev in datotek v /var/qmail.

Lahko posljes se spisek datotek/direktorijev v /var/qmail/bin in
/var/qmail/queue in lahko primerjam z delujocim qmail streznikom.

lp

		Bostjan