[LUGOS] Qmail - Bitdefender

Marko Kadunc marko.kadunc at gmail.com
Tue Apr 22 09:49:50 CEST 2008

Lep pozdrav

Nujno bi potreboval pomoč

Po instalaciji Antivirusnega programa Bitdefender mi je qmail nehal
sprejemati in oddajati maile.
Bitdefender sem ob upanju da bo qmail začel delat odinstaliral.
Qmail mi pa še vedno ne deluje.

Z ukazom
# /var/qmail/bin/qmailctl stat
mi javi sledeče.

/var/qmail/bin/qmailctl: line 39: svstat: command not found
/var/qmail/bin/qmailctl: line 40: svstat: command not found
/var/qmail/bin/qmailctl: line 41: svstat: command not found
/var/qmail/bin/qmailctl: line 42: svstat: command not found
messages in queue: 482
messages in queue but not yet preprocessed: 0

v log datoteki maillog imam pa tudi napako
warning: trouble injecting bounce message, will try later

Kaj mi svetujete narediti. Nisem pa strokovnjak na tem področju
Problem je v tem da je na serverju 25 uporabnikov ki že skoraj 2 dni ne
dobivajo mailov

Hvala za kakršnokoli pomoč
Marko