[LUGOS] Antispam

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Apr 14 13:07:43 CEST 2008

P!

Darko ima popolnoma prav - ne jim dajat jest, če te okoli prinesejo še za pir.
Najbolj varen PC je itak zabetoniran brez povezave kamorkoli in brez
elektrike. Pa konec heca.

Jaz imam urejeno recimo tako, da "neopredeljene" sporočilna pravila pomaknejo
v posebno mapo. So pa že tako "zverzirana", da se tam ne znajde nič več in
pobiram samo še iz smeti. Pa še to tiste, ki sem jih poprej pozabil dodati v
adresar ali zanje posebej naredit pravilo.

SpamAssasin/ClamAV sicer delata sama zelo lepo in je tudi stvar uporabnikov
kaj znajo uporabiti od njiju. Z mojega stališča je to, da mi prineseta vse na
krožniku - ogromno.

lp, Jože