[LUGOS] Antispam

Antencek antencek at volja.net
Mon Apr 14 12:04:10 CEST 2008

Živjo.

Sprejemaj samo pošto za prejemnike na tvojem sistemu.
Ostalo (random generirani to) zavračaj oz. jo meči v /dev/null.
Tako se bo tvoj antispam ukvarjal le s pošto za realne prejemnike.

Vsekakor ti odvsetujem uporabo povratnega preverjanja pošiljatelja
(zaradi graylistinga na from mx ali trenutnega nedelovanja lahko v tem
primeru zavrneš čisto legitimen mail).