[LUGOS] Optimizacija kernela

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Apr 4 10:57:38 CEST 2008

Howdy!

Sicer ne vem, kako najbolje narediti inventar potrebnih stvari ... moje
izkušnje pa so take, da če že ravno prevajam svoj custom kernel, potem
se izognem initrd-ju in statično prevedem v kernel vse, kar se ob bootu
rabi (torej driverje za IDE/SCSI/SATA, diske in FS za boot in root
particijo). Vse ostalo je lahko v modulih, ki jih sistem naloži po
potrebi. Navadno se ne ukvarjam preveč s tem, ali kakšen modul prevedem
na zalogo, saj je to pomembno le takrat, ko varčuješ pri prostoru na disku.

Druga stvar, ki jo je treba prevetriti, pa je nalaganje modulov ob
zagonu. Marsikatera distribucija 'ročno' naloži vse sorte modulov in
potem tisti moduli zasedajo pomnilnik brez veze. Zato se je treba
pozabavati in to avtomatiko optimizirati.

Še najbolje pa bi jo bilo izklopiti in pustiti, da kernel sam nalaga
module, ki jih potrebuje (pri prevajanju kernela pa vklopiti ustrezno
opcijo).

Bi pa tudi za tako staro mašino priporočil kernel iz serije 2.6 ...
določene stvari so narejene na novo (in to menda boljše).

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

You will be imprisoned for contributing your time and skill to a bank robbery.