[LUGOS] Optimizacija kernela

Tomaz Lovrec tomaz.lovrec at dev.media-archiver.org
Fri Apr 4 10:35:17 CEST 2008

Pozdravljeni,

dobil sem en malo starejsi streznik, Compaq Prosignia 200, na katerem bo
laufal DNS streznik in sluzil kot en majhen file server(NFS).
Namestil sem Slackware 12 z 2.6.21.5-huge-smp kernelom, vem za vmsplice
bug in ravno zato kompajlam nov kernel in ga poskusam optimizirat.
Prvo me zanima ce se za tako staro masino bolj splaca kompajlat kernel
iz 2.4 ali iz 2.6 version tree?

Drugo pa kako se naj lotim optimizacije. Zdaj sem vzel za enkrat en nacin:
-Boot z standard 2.6.21.5-huge-smp kernelom,
-pogled v /var/log/messages in veselo pisanje na papir kaj se vse nalozi
ob bootu,
-make mrproper na novem source-u in brisanje ven vsega nepotrebnega in
dodajanje vsega potrebnega in seveda cim vec stlacit v module, kar je
potrebno,
-ustvariti initrd za vse potrebne module ki se morajo naložit ob bootu.

Ampak tukaj mam en problem, to zahteva na tone casa ki ga trenutno nimam
na pretek in po resnici povedno se nisem prisel niti mimo druge tocke.
Ima morda kdo kak drug, boljsi in hitrejsi nacin kako to dosezt?

Lep pozdrav,
Tomaz Lovrec