[LUGOS] Konfiguracija DNS ali router/firewall problem

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Wed Oct 24 21:15:12 CEST 2007

On Wednesday, October 24, 2007, 19:22:35, Ales wrote:

> Nekdo mi je svetoval naj bi imel omenjeni DNS tudi kot lokalni, katerega
> naslov bi tako ali tako distribuiral preko DHCP strežnika. Je to sploh
> mogoče (prvi del tega seveda, drugo vem, da je :))?

Če uporabljaš bind, najprej nastaviš v named.conf viewe:

view "local" {
        match-clients {
                192.168.0.0/16;  //zamenjaj s svojim lokalnim omrežjem
                127.0.0.1;
        };
        recursion yes;

        zone "domena.si" {
                type master;
                notify no;
                file "pri/domena.si-loc";
        };
};

view "global" {
        match-clients { any; };
        recursion no;

        zone "domena.si" {
                type master;
                file "pri/domena.si";
                allow-transfer {
                        123.45.67.89;
                };
        };
};

Vsebina datoteke pri/domena.si-loc je potem enaka pri/domena.si, samo
vsi IPji so lokalni. Na DHCP strežniku pa nastaviš, da kot DNS
strežnike vrne samo tvoj lokalni DNS.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Power attracts people but it cannot hold them.
       -- Law of Attraction