[LUGOS] Konfiguracija DNS ali router/firewall problem

Ales kavka14 at gmail.com
Wed Oct 24 19:22:35 CEST 2007

Imam eno težavo....no ni edina ampak dajmo sedaj o tej :)
Enkrat sem o tem že pisal a sem razmišljal o rešitvi v drugi smeri

Imam DNS v lokalnem omrežju, ki je tudi master DNS za nekaj domen. Na
taistem strežniku je obešen tudi www in email server, ki spet gostujeta
iste domene.
Domene so lepo dostopne v primeru, ko do njih dostopam preko interneta.
Se pravi če od nekje v svetu vpišem v browser gostujočo domeno se mi
lepo odpre pripadajoča spletna stran.
V primeru, ko sem z prenosnikom prijavljen v isto omrežje (lokalno) na
katerem stoji tudi omenjeni stražnik pa do omenjenih domen ne morem
dostopat.

Je to problem v konfiguraciji routerja/firewalla ali manjka kaj v
nastavitvah DNSa?

Nekdo mi je svetoval naj bi imel omenjeni DNS tudi kot lokalni, katerega
naslov bi tako ali tako distribuiral preko DHCP strežnika. Je to sploh
mogoče (prvi del tega seveda, drugo vem, da je :))?

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)