[LUGOS] MySQL na CF ali kdo ve preveč o datotečnih sistemih

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Oct 10 16:38:55 CEST 2007

Hojla!

On 10/10/07, Uroš Golja <goljau at comcom.si> wrote:
> 128KB je ogromno. Si prepričan, da je to najmanjša enota, ki jo lahko CF
> naslavlja? Moj 64-megabajtni CF je velik 64225280 bajtov ali (prosto po
> cfdisku, sfdiska žal nimam) 124992 sektorjev. Če to dvoje zdeliš, dobiš
> približno 512 bajtov na sektor, kar je najbrž standard za vse ATA
> naprave. Postavlja pa se vprašanje, ali CF samo navzven "glumi" teh 512
> bajtov na sektor in interno uporablja kaj več/manj ali pa je to res to.

128K je precej, ja. Ampak tako je. 2KB je page (z ECC in stuff), 128KB
je pa cel blok, ki se briše/piše.

> Mogoče lahko poskusiš z negativno vrednostjo, pa da mkfs to sam
> pogrunta. Resnično pa dvomim, da ti bo naredil datotečni sistem s 128 KB
> velikimi bloki.

Saj mene ne zanimajo tako veliki bloki. Želim si le, da se blok in
inodi lepo zložijo v en blok CF-ja. Ker ko se mi posodablja datoteka,
se mi posodobi še njen inode table. Rad bi samo zminimiziral število
blokov, ki doživijo pretes ob vsakem pisanju na CF.

To ima Oracle, kolikor je meni znano.

Srečno, Mikka