[LUGOS] MySQL na CF ali kdo ve preveč o datotečnih sistemih

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Oct 10 14:23:27 CEST 2007

Hojla!

On 10/10/07, Jure Pečar <pegasus at nerv.eu.org> wrote:

> Silite v težave.

Temu se reče dodana vrednost ;)

> Vzamite bolj moderen cf card, so hitrosti boljše. Kako je z zanesljivostjo, ne vem, nimam praktičnih izkušenj. Boš moral verjeti proizvajalcu.

Proizvajalcu že zaupamo, ampak kako izkoristiti to, kar vemo. Mrbit bo
pa treba svoj storage engine napisat... :)

> Poglejte si jffs in jffs2, mislim pa da obstaja še nekaj fsjev, namenjenih CFju.

To je "popular misconception". JFFS2 je namenjen flash napravam, do
katerih imaš surovi dostop, CF je ferari med flashi, ker ima v svojem
ohišju cel kontroler za flash in že dela to, kar ponuja tudi jffs2 za
surove naprave: wear-leveling. JFFS2 na CF/IDE sploh ne dela.

Posebna verzija CF-ja ponuja sistem SiSMART, ki šteje, kolikokrat je
bil posamezen blok zbrisan in napisan - za informacijo, kako utrujen
je CF.

Srečno, M.