[LUGOS] Smernice Pinga ali pogreb legende

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Oct 3 23:43:13 CEST 2007

Hojla!

On 10/3/07, Janko Harej <janko.harej at gmail.com> wrote:
> hm - očitno sem tudi jaz znorel.

No, nismo tle zato, da bi se hvalili. ;)

> Tudi sam bi raje predlagal sodelovanje z
> razvijalci ene od uveljavljenih distribucij. Preveč skupin imamo že v
> Sloveniji, ki se lahko "pohvalijo" z lastno distribucijo.

Pa sej so vse poslovenjene. In res ne bi smeli sodelovati samo z
razvijalci ene od distribucij, ampak z vsemi - kar se distribucij
tiče. Programi imajo pa itak vsak svoje prevode in jih distribucije
samo požanjejo. (no, baje da je Ubuntu pri tem jako izviren in ponuja
možost prevajanja programov in ti prevodi nekdaj niso šli nazaj v "to
the Wild", ne vem pa kako je zdaj s tem)

Politike distribucije s "sodelovanjem" ne boš mogel spremeniti.
Verjetno pa se samo meni ne da s tem ukvarjati, ker je lažje narediti
svojo distribucijo, ne pa da se z "unimi" prerekaš. Če ti distribucija
zmeče ven vse kodeke pa zaprtokodno robo, ja, kaj češ pol. To je potem
malo neuporabno.  Če ne moreš "out-of-the-box" narediti, da škatla
"igra" (mp3, avi, wmv, java, NTFS...), te bodo vsi gledali kot lunija,
kaj jim vendar to nek škart prodajaš... In pol narediš svojo :)

> Kakšni so argumenti proti sodelovanju?

A ti to resno sprašuješ al gre spet za provokacijo? A govorimo o tem,
da kmet (uporabnik) hodi na dnino k gospodu (distribucija) ali da se
več fevdov združi v skupnem sinergičnem žetju opijevih polj.

To prvo sodelovanej se ves čas dogaja. Posamezniki in njih skupine
prevajajo programe in namestitvene zaganjalnike vseh velikih
distribucij. Tako da si predstavljam, da ne govorimo o tem.

Mogoče samo to, da se to drugo sodelovanje ne zgodi kar tako, malo čez
noč. Je treba precej volje in dela. Ponavadi ždi zadaj še kak interes.

Prav ni argumentov proti. Razen tega, da smo giki in da nam
komunikacija z več kot petimi ljudmi povzroča težave, stres in čir na
želodcu, smo vsi navdušeni za timsko delo in sodelovanje. Ali se
motim? A se kje skrivajo agilni in sposobni projektni vodje, ki komaj
čakajo, da bodo vodili velike projekte, vrteli kolesje zgodovine,
spreminjali politiko priljubljenih distribucij? Ne skrivajte se! Ne
budite miševi!

Kot pravijo ljudje, ki posedajo za pisalnimi stroji in terminali: "Now
is the time for all good men to come to the aid of their country!"

Aja, ne splača se s tem ukvarjat...

Lep večer in srečno, Mikka