[LUGOS] Smernice Pinga ali pogreb legende

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Oct 3 22:56:48 CEST 2007

Hojla!

On 10/3/07, Miha <smihael at gmail.com> wrote:
> Še enkrat:
> Ali smo prišpravljeni narediti, tisto kar je Ulteo - podpora tako rpm,
> kot deb. Please, don't say: "we can not!". Yes we can, said Bob the
> builder.

Res ne najdem nobene reference, da Ulteo podpira RPM. Star sem in slabo vidim.
Poleg tega pa ne verjamem, dokler ne vidim, pol bi pa rad, da zadeva
živi dve leti (raje, štiri, a ne Mojca), pol bom pa pripravljen
prešaltat na to.

In res sem zabit, da ne razumem, kako bo Ulteo revolucionariziral
Ubuntu? Zakaj pa se ni ta model raje Ubuntuju pridružil? A je mogoče
inherentno konfliktna osebnost? Pol se projektu itak ne piše bohvekok
dobro. Mogoče mu pa lahko pustimo, da nardi začetek, pol mu pa
sforkamo zadevo v YugoTerro (ali kaj podobnega).

> Če želimo imeti velik krog podpore pozabimo na meje, sodelujmo že z južnaki.

Ja, dejmo, a ne. A je kdo reku, da ne bomo? Zadevo pol prijavimo kot
evropski projekt na 7. okvirni program "povezovanje regij +
vseživljenjsko učenje + e-demokracija + informacijska dostopnost".
Samo še eno žrtev najdemo, ki bo to naprej porivala.

Naj živi Balkanix!

Srečno, M.