[LUGOS] Zapisnik 11. skupšèine LUGOS-a, kje si?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu May 31 16:31:53 CEST 2007

On Thursday 31 of May 2007 15:03:08 Jure Koren wrote:

> Samo tri tedne sem ga skrival!
>
> Zdaj ga ima tajnik, ki ima očitno podoben urnik, kot jaz: zaseden.
>
> Iščemo svežo moč, iščemo nove aktivne člane. Na skupščini vas je bilo
> premalo.
>
> Tudi s pepelom se posipamo, bojim se le, da ga bo kmalu zmanjkalo.
>
> Srečno!

Pozdrav!

Zapisnik se napiše v pol ure. Dejstva menda imaš - prosti spis pa to ni!

En vzorec:
Glava društva levo zgoraj, kraj in datum desno zgoraj

Sledi seznam prisotnih:
(navedeš prisotne in odsotne z opravičili)
Seznam obravnavanih točk:
(navedeš točke)
Navedeš seznam sklepov in kako so prisotni glasovali.

Pod tem sledi običajno podpis zapisnikarja, overitelja in predsedujočega.
Nobena umetnost, torej. Če so se izgubila dejstva (=osnutek zapisnika) in
močno upam, da se niso. Če je potem še kdo pozabil kako je glasoval, je drug
problem. Prvo še razumem (sw / hw crash), drugo mi gre pa močno na jetra.

lp, Jože