[LUGOS] Rdiff-backup celotnega sistema

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Fri May 25 13:17:20 CEST 2007

On Friday, May 25, 2007, 11:34:49, Linux User wrote:

> Tu se pojavi moja težava. Iz določenih razlogov bi rad, da na računalniku,
> na katerega se bo nalagal backup, laufa Windows. V Windowsu bi nastavil
> share, ki bi ga mountal na Linux serverju in izvajal rdiff-backup. Je kaka
> rešitev za mojo težavo? Ogledal sem si ext2 gonilnik za Windows, vendar kot
> sem opazil, ne podpira vseh naprednih stvari, ki jih podpira ext3 in ki bi
> jih rabil v primeru backupa celotnega sistema. Ali je edina rešitev, da ne
> uporabljam Windowsa oz. uporabim externi USB disk za shranjevanje backupa?

Če je na datotečni sistem na Windows NTFS, se mi zdi, da težav ne bi
smelo biti - rdiff-backup vse metapodatke (razen osnovnih pravic -
chmod) hrani v datotekah, in ni odvisen od samega ciljnega datotečnega
sistema (FAT32 ni primeren, ker je omejen na 4GB datoteke, in ker ne
more shraniti pravic). Predvidevam, da boš na Windows rdiff-backup
poganjal v cygwinu, ki brez problemov emulira pravice na NTFSju.

Razni extX gonilniki za Windows so v tem pogledu bližje FAT, kot NTFS,
zato se ne trudi z njimi.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

No matter which book you need, it's on the bottom shelf.
       -- Law of Libraries