[LUGOS] Rdiff-backup celotnega sistema

Linux User linuxuser at process.si
Fri May 25 11:34:49 CEST 2007

Nekako sem se ogrel za uporabo rdiff-backup za backup celotnega sistema. Ker
gre za backup celotnega sistema, pa ni vseeno kak filesystem je na ciljnem
računalniku (kamor se backup datoteke nalagajo). Zaradi pravic in vseh
ostalih možnosti bi bilo dobro, da je na backup računalniku ext3, nikakor pa
ne FAT32 (kot sem razbral v nekem članku na internetu).

Tu se pojavi moja težava. Iz določenih razlogov bi rad, da na računalniku,
na katerega se bo nalagal backup, laufa Windows. V Windowsu bi nastavil
share, ki bi ga mountal na Linux serverju in izvajal rdiff-backup. Je kaka
rešitev za mojo težavo? Ogledal sem si ext2 gonilnik za Windows, vendar kot
sem opazil, ne podpira vseh naprednih stvari, ki jih podpira ext3 in ki bi
jih rabil v primeru backupa celotnega sistema. Ali je edina rešitev, da ne
uporabljam Windowsa oz. uporabim externi USB disk za shranjevanje backupa?

LP