[LUGOS] prehod na opensource

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat May 5 15:43:31 CEST 2007

On Saturday 05 of May 2007 15:20:21 Matjaz Horvat wrote:
> Ubuntu: namizno okolje Gnome.
> Kubuntu: namizno okolje KDE.
> Xubuntu: namizno okolje XFCE.
>
> LP,
> Matjaž

KDE, XFCE, Gnome, X11 dobiš pri Fedori in tudi pri Debianu (od koder izhaja
Ubuntu). Fedora dela zdaj na projektu individualizacije distribucije.

Bistvene (smiselne) razlike med  Debianom, Fedoro, Suseom in različnimi
Ubuntuji ter drugimi Linuxi itak ni in je ne sme biti niti, ko poženeš
grafični vmesnik. Izjema je grafična oprema, ki je lastna distribuciji. Meni
je vseeno, glavno je, da ima PC nameščen Linux ali drug odprtokoden OS, ki je
enostaven za uporabo.

Doma tako ali tako na enem PCju uporabljam Debian 3.1, na drugem FC6 (v
dualbootu s FreeDOSom), na tretjem pa nekaj prastarega od Susea in se mi zdaj
sploh ne da it pogledat, kaj točno je. Verzija mora bit tam okoli 6.x, važno
pa itak ni saj je za zidom.

lp, Jože