[LUGOS] Streznik FCS

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Mar 28 12:37:17 CEST 2007

Prav v času, ko se sesuva njegov server, se menja tudi zimski / letni
čas - prav lepo mi je bilo gledati neko sorodno distribucijo v mojih
začetnih časih, ko je krepavala na podoben način - samo po natanko dveh
urah. Lahko je bil tudi bios s kakimi prednastavljenimi alarmi ali pa se
je preprosto pregreval PC, ne vem. To sranje (Suse 6.3, 1999) sem
kasneje zamenjal z manj potratnim Pingom 2.0rc2 malo kasneje.

Lahko počekira tudi ntpd (jaz bi naredil update tega), točno to sem imel
v mislih in nič več - za crontabe je itak dal trdno zagotovilo, da jih
je preveril. Ergo, homo homini ... .

lp, Jože

P.S. Blaž, - navadi se na standardna kodiranja te liste - piše na koncu
vsakega mojega maila in v navodilih te liste. Prestaviti nastavitve
IMPja in Linuxa menda ni težko za takega hekerja.

Blaz Podrzaj pravi :