[LUGOS] Streznik FCS

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Mar 28 11:50:20 CEST 2007

"A mozda su u bunaru?", daj lepo te prosim Joze, kakšen timezone!?!?!

Definitivno se zadeva kontrolirano ugasne s "shutdown -r now", to se bo videlo
tudi iz wtmp-ja. Marko, a si pregledal VSE crontabe? Vsak user ima svojega v
/var/spool/cron, potem je tukaj še globalni sistemski pa daily sistemski.
Zadnja dva imaš v /etc.

Če ni to poglej še at queue pa preišči boot skripte, če
je notri
kaj na to temo.

lp,B