[LUGOS] Trde povezave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Mar 6 16:08:21 CET 2007

Sem vedno odprt za debato o datotečnih sistemih, ker me to pač zanima.
Dosti fraz, k logiki. Če si prevedem to pisanje v sebi bolj domačo
logiko (poenostavljam, da ne bo panike):

Več datotek skupaj torej lahko kaže na iste verige ali dele verig,
bodisi od / pa tja preko /var/tmp/bogvekaj in ne vemo katera je
originalna. Imamo nekaj koristnih info:
- začetni člen verige,
- datum nastanka,
- datum zadnjega dostopa,
- uporabniška dovoljenja,
- uporabnik = lastnik.
Navedeno je lahko hudo nekoristno, če je datum 1.1.1970, dovoljenja rw
za root/root, lastnik je pa root.

Aha, da ne pozabim - ena zelo koristna info je pravzaprav lokacija v
datotečnem sistemu = pot.

lp, Jože

Metod Kozelj pravi: