[LUGOS] Trde povezave

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Mar 6 14:15:45 CET 2007

Howdy!

Mogoče kje obstaja kakšna magija, ampak kolikor je meni znano, pri trdih
povezavah ne veš več, kaj je original in kaj ne. Oz. drugače: vse
'kopije' so enakovredne.

Sicer je implementacija najbrž rahlo odvisna od tipa datotečnega
sistema, ampa stvar je nekako takale: v direktoriju imaš ime fajla in
spisek inodov. V inodih pa piše število fajlov, ki kažejo na ta i-node.
Nikjer pa ni inverzne preslikave (torej inode na fajl). Zato ob crashu
dobiš tiste fajle v /lost+found ... To je tudi razlog za to, da so trde
povezave možne le znotraj istega dattoečnega sistema .... ker si fajli
delijo iste i-node.

Pri trdih pač več fajlov kaže na iste i-node, v i-nodu piše cifra več
kot 1 (ko ima i-node 0 referenc, je pač frej). Ni uporabnega načina,
kako ugotoviti pod katerim imenom je bila datoteka skreirana. Ni
uporabnega načina, kako določiti, kaj je primarno ime in kaj je potem
povezava.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Lay on, MacDuff, and curs'd be him who first cries, "Hold, enough!".
		-- Shakespeare