[LUGOS] Open Source collaboration framework

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Fri Mar 2 23:04:43 CET 2007

Očitno je bil moj odgovor spregledan.

Mi uporabljamo gforge. Je zelo podoben (staremu) sourceforge-u in se obnese.
Z dodatki postane prava mala glomazna žival. Zna izpisovati tudi gantove
diagrame in podobno. Seveda ima vse: cvs, domene projektov, dopisne sezname,
podpora dokumentaciji, projektni plani, bla bla bla. Je pa malce težka
namestitev,
če nisi prej ničesar delal z php-jem in dns, cvs, http strežniki. Mi smo
kar nekaj
modulov mogli prilagoditi, da je zadeva začela delati.

Če gforge ni dovolj, potem ti niti trac (tega si že odpisal) niti savane
ne bosta
dovolj.