[LUGOS] Open Source collaboration framework

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Mar 2 11:58:01 CET 2007

Hoj,

Quoting Nejc ?koberne <nejc at skoberne.net>:

> Trac skupaj z mnogimi moduli in SVNjem sem ravno nekaj dni nazaj
> za?el uporabljati.
> Verjetno pa je preve? "light" za tvoje potrebe ...

Jap, imas prav... rabim malo bolj enterprise/corporate resitev predvsem
z dobro
podporo za project management po moznosti z integracijo v SOA okolje.

Dobro, ni nujno da je ravno Open Source resitev, zanimajo me tudi
ostale resitve
ce je kdo kaj imel z njimi. Jasno lahko je placljiva OS rešitev.

lp,B