[LUGOS] tar do 2G

Ales kavka14 at gmail.com
Tue Jul 3 17:29:55 CEST 2007

Za arhiv imam spisano eno skripto, ki mi določen imenik z tar ukazom
poarhivira vmes mi ga še do onemoglosti skrči in ga nato preko sambe
skopira na eno windows mašinco. Stvar lepo deluje dokler kopirane
datoteke niso večje od 2G (ker mi samba ne podpira prenos večjih datotek
- meda obstaja neka rešitev ampak bi imel malo preveč dela :). Skratka
razmišljam v to smer, da bi ta moja skripta naredila arhive do max 2G.
Če bi šlo čez to velikost bi kreiral novo datoteko "volume2" in potem bi
vse skupaj lepo delovalo naprej po ustaljenem postopku.

A obstaja kakšna rešitev z tar ukazom? Kaj mi svetujete?

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)