[LUGOS] dostop do fat32 particije

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Jul 3 10:34:27 CEST 2007

Howdy!

Kresnik Igor wrote:
> pozdravljeni
>
> za dostop do fat 32 particije za vse uporabnike v načinu Read/write v
> datoteko fstab vnesel
> vfat defaults 0 0
> /dev/hda1 /discc vfat umask=000 0 0
> ter zagnal ukaz mount -a

Aha, cool. Kako pa sedaj pridem do te particije? ;)

Bolj resno: navadno na fat32 particijah ni (prav dosti) programov,
izvršljivih pod Linuxom. Boljša izbira mask bi bila:

umask=111,dmask=000

Direktorij namreč mora biti executable, da lahko uporabnik naredi /cd/ nanj.

Pa še ls --color=auto v tem primeru naredi lepše barvanje, ni vse zeleno ...
--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

At once it struck me what quality went to form a man of achievement,
especially in literature, and which Shakespeare possessed so enormously
-- I mean negative capability, that is, when a man is capable of being
in uncertainties, mysteries, doubts, without any irritable reaching
after fact and reason.
		-- John Keats