[LUGOS] IPTV Routing

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Wed Jan 31 13:16:38 CET 2007

Rok Jaklič wrote:

> Ce si z VLCjem na serverju ze gledal stream potem imas podporo (za
> naprej malo pogooglaj). Kar nekaj ljudi pa ima probleme z multicastom
> pod linuxom (tudi jaz sem jih imel)... in mogoce je ena izmed
> "resitev" prav zadnji post na tej strani:
> http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-471047-highlight-multicast+forward.html
>

> V bistvu bi se dalo to "resit" tut z malo skriptanja/programiranja,
> kjer bi za vsak program ustavil/pognal vlc z drugimi nastavitvami, ki
> bi ti potem forwardal prek udpja nekam na lan.

> V kernelu je opcija CONFIG_IKCONFIG, katera omogoci, da vidis
> [...]
Jaz sem se dolgo ubadal s forwardiranjem, filtriranjem ipd. s pomočjo
iptables, ibtables ... Na koncu sem stvar rešil z vlc-jem, ki teče na
gateway-u. Stvar dela zelo v redu (v stilu video-on-demand), če rabiš
config fajl za vlc na 'serverju' in playlisto za vlc na clientu, mi sporoči.

lp, Rok

Aja p.s.: jaz imam to rešeno za siolTV ... za kaj drugega bo treba stvar
narediti na novo ...