[LUGOS] IPTV Routing

Rok Jaklič rokj at rasca.net
Wed Jan 31 12:46:09 CET 2007

Tadej wrote:
> Z VLCjem sem gledal na WS. Kakor sem razumel pa rabim multicast
> podporo na serverju?

Ce si z VLCjem na serverju ze gledal stream potem imas podporo (za
naprej malo pogooglaj). Kar nekaj ljudi pa ima probleme z multicastom
pod linuxom (tudi jaz sem jih imel)... in mogoce je ena izmed "resitev"
prav zadnji post na tej strani:
http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-471047-highlight-multicast+forward.html

V bistvu bi se dalo to "resit" tut z malo skriptanja/programiranja, kjer
bi za vsak program ustavil/pognal vlc z drugimi nastavitvami, ki bi ti
potem forwardal prek udpja nekam na lan.

> infinity root ~$ zcat /proc/config.gz | grep ^CONFIG_IP_MULTICAST
> zcat: /proc/config.gz: No such file or directory
>
> LP Tadej
V kernelu je opcija CONFIG_IKCONFIG, katera omogoci, da vidis nastavitve
preko /proc/config.gz . Ti tega verjetno nimas vklopljenega, zato ne
najde datoteke.

Lp,

Rok