[LUGOS] DVD

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Thu Jan 25 00:02:24 CET 2007

Hoj,

DVD sem na eni masini posnel s K3b. Pod windowsi mi na isti masini DVD
lepo "tece", na prenosniku pa DVD-ja ne morem brati niti namountati. V
cem bi lahko bila fora?

Hvala.

~# mount /dev/hdc /mnt/test -t vfat
mount: block device /dev/hdc is write-protected, mounting read-only
mount: /dev/hdc: can't read superblock

~# mount /dev/hdc /mnt/test -t udf
mount: block device /dev/hdc is write-protected, mounting read-only
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdc,
       missing codepage or other error
       dmesg | tail  or so

~# dmesg|tail
hdc: tray open
end_request: I/O error, dev hdc, sector 1248
hdc: tray open
end_request: I/O error, dev hdc, sector 1024
UDF-fs: No partition found (1)
ATAPI device hdc:
  Error: Not ready -- (Sense key=0x02)
  No reference position found (media may be upside down) -- (asc=0x06,
ascq=0x00)
  The failed "Read Cd/Dvd Capacity" packet command was:
  "25 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 "