[LUGOS] Postfix in Relay access denied

Ales kavka14 at gmail.com
Thu Feb 22 14:50:58 CET 2007

Hja.........zadevo sem probal in kar deluje, mislim tako kot more. Če se
prijavim z geslom lepo pošlje, če vnesem napačno geslo mi ne pusti, če
se skušam prijaviti brez gesla mi dovoli samo iz našega omrežja. Sej
pravim tako kot more :) Ne vem pa zakaj včasih zadeva noče delovati.

Hvala za pomoč!

Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)