[LUGOS] Postfix in Relay access denied

Edi Šuc e at ed0.net
Tue Feb 20 22:10:48 CET 2007

Ales wrote:
> Vse te zadeve imam vklopljene, še vedno mi pa relay vrača. Saj če se
> ne logiram ne morem niti pošiljat samo zakaj mi pa relay zavrača pa mi
> ni jasno. Administracijo imam urejeno preko PostfixAdmina - sam tolk,
> če boste kaj čekirali spodnji config
>
> # smtp SASL
> smtpd_sasl_auth_enable = yes
> smtpd_sasl_security_options = noanonymous
> smtpd_sasl_local_domain = $myhostname
> broken_sasl_auth_clients = yes
> smtpd_recipient_restrictions =
> permit_mynetworks,
> permit_sasl_authenticated,
> reject_unauth_destination,
> [...]
Živjo.

S si kaj gledal po logih? Se postfix kaj pritožuje nad konfiguracijo, ko
ga zaženeš? Namreč, če imaš parametre v več vrsticah moraš vsako
naslednjo vrstico začeti s presledkom (tvoja konfiguracija pa ne zgleda
tako).

Pa še en test. Če pri SMTP avtentikaciji napišeš napačno geslo so
simptomi pri pošiljanju enaki ali ne?

lp,
Edi