[LUGOS] net

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Tue Feb 20 23:33:17 CET 2007

Za razvoj zgodbice: tale mozakar je rekel, da je 5 let "razvijal" in
tjunal svoj famozni fajerval in da v tem casu razen mene z nikomer ni
bilo tezav (beri: vsi uporabljajo win/mac). Glede na velikost omrezja in
"pomembnost" uporabnikov pa ne verjamem, da bi doticni stric sel
reskirat in menjat fajerval na mojo zeljo :P

In se cesnjica: slucajno sem bil pri njemu z lapom vred in slucajno je
videl ikonico ethereala na namizju in je postal vidno vznemirjen. Pomoje
par dni ne bo spal. Ceprav sem ga pomiril, da nimam nobenih grdih
namenov z njegovim omrezjem :P

LP
M.