[LUGOS] net

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Feb 20 23:23:31 CET 2007

Pozdrav banditi!

Nehajte se pričkat, četudi je morda moja napaka - na ta način je lažje
prikriti tudi kakšno svojo!

Gupy bo v skrajnem primeru moral svojemu adminu moral zrihtat en dober
gpl firewall z ipv6 in vsemi cukri.  Tako ali tako že pol interneta dela
na ipv6, več kot pol na http v1.1 in še je dosti te zmede. Tako da se
lahko pobija cel mesec in ne pride stvari do dna. Bolje je da prepriča
možaka da menja firewall ali pa gre sam na wifi in se zanj sploh neha
sekirat.

lp, Jože

Jernej Simončič pravi: