[LUGOS] Pingo je mrtev

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Dec 18 23:50:52 CET 2007

Dne Tuesday of December 18 2007 21:34:38 Matic Smerdu piše:
> [...]
¡ priÃ
¾gal lučko za 1. november ali
¡

¾ vem, da ne izbere nobene od

¾e mimo. Za veselje pa po mojem ni nobenega

¾aloval

¡ minimalno namestitev in

¡

¾e

¾ivi ljudski CPU z registrsko pametjo vsaj do nove

¾e. Pravkar sem pogledal. Fedora 8 je
¾e izÃ
¡la. Torej horuk, pa naj pamet v loku zleti skozi okno.

¡e

¡e kaj pozabil? Ne. Adivjo.

> Sem naredil in sem pri tretjem ukazu dobil takle odgovor:
>
> Command line error: no such option: --skip-broken
>
> Knofa se Å¡e vedno nekje potepata.
yum list yum*