[LUGOS] Pingo je mrtev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Dec 18 21:34:38 CET 2007

--- Joze Klepec <joze.klepec na siol.net> wrote:

> [...]
¡ priÃ
¾gal lučko za 1. november ali boÃ
¡
> raje vrgel
¾ vem, da ne izbere nobene od
> obeh.

¾e mimo. Za veselje pa po mojem ni nobenega razloga. Ne
¾aloval

> lahko

¡ minimalno namestitev in
¡

¾e

¾ivi ljudski CPU z registrsko pametjo vsaj do nove

¾e. Pravkar sem pogledal. Fedora 8 je Ã
¾e
¡la. Torej horuk, pa naj pamet v loku zleti skozi okno.

> 2.
¡e
¾a. Če ju kdo vidi

¡e kaj pozabil? Ne. Adivjo.

> 1. Totem player (v odgovor na xmms).
>
> 2. Gumbi niso nikamor izginili. Prej si kaj napak nastavil, morda posredno
> celo odstranil podporo ACPI (morda modul jedra z nadgradnjo jedra) ali kaj
> podobnega. Bistveno je, da si omogočiš v nastavitvah pravilno delovanje
> baterije in napajalnika, posredno tudi monitorja. V jedru moraš imeti
> omogočeno podporo za ACPI plus ustrezno podporo hierarhično više gori v
> KDE.
>
> 3. Skupni odgovor na tvoje težave je (Konsole):
> [...]

Sem naredil in sem pri tretjem ukazu dobil takle odgovor:

Command line error: no such option: --skip-broken

Knofa se Å¡e vedno nekje potepata.

            Poni