[LUGOS] Pingo je mrtev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Dec 18 17:43:55 CET 2007

--- Joze Klepec <joze.klepec na siol.net> wrote:

> Ja in kaj Matic - boš prižgal lučko za 1. november ali boš raje vrgel
> petardo veselja na ta račun? Andraž vem, da ne izbere nobene od obeh.

Prvi november je že mimo. Za veselje pa po mojem ni nobenega razloga. Ne
glede, kaj si mislite drugi, meni se je zdel Pingo prav dober. Bom žaloval za
njim.

> Jaz raje rečem, da je bolj čas za Neopingo kot pa Pingo. Vsak si lahko
> namreč zdaj do popolnosti prilagodi in zmrcvari Fedoro 7/8 veliko bolj kot
> prej RedHat 9 ali FC 2...4. *
>
> Recept je tak kot je bil vedno - narediš minimalno namestitev in greš od
> tam po potrebah naprej.
>
> Lp. Jože
>
> --------------
> *Opomba 13: Naj živi ljudski CPU z registrsko pametjo vsaj do nove izdaje
> FC!

To bo pa kmalu..... Ne, je že. Pravkar sem pogledal. Fedora 8 je že izšla.
Torej horuk, pa naj pamet v loku zleti skozi okno.

Mimogrede, ali kdo ve kam sta izginila dva knofa iz okna "Zaustavitev sistema"?
Namreč knof za zaustavitev in knof za restart. Tam je samo še knof za odjavo.
(In pa cancel, seveda.) Izginila sta, ko sem nadgradil KDE iz 3.5.4 ali nekaj
takega na 3.5.8 in nekaj drobiža. Če ju kdo vidi tavati naokoli, naj jima
reče, naj hitro prideta domov, lumpa.

Sem Å¡e kaj pozabil? Ne. Adivjo.

                    Poni