[LUGOS] Pingo je mrtev

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Dec 18 14:56:26 CET 2007

Dne Monday of December 17 2007 20:34:58 Andraz Sraka piše:
> re

> Tragicna novica ... dejmo se vprasat zakaj in kako je umrl in kje smo
> bili mi takrat? :(
>
> lp,
>  Andraz

Ja in kaj Matic - boš prižgal lučko za 1. november ali boš raje vrgel petardo
veselja na ta račun? Andraž vem, da ne izbere nobene od obeh.

Jaz raje rečem, da je bolj čas za Neopingo kot pa Pingo. Vsak si lahko namreč
zdaj do popolnosti prilagodi in zmrcvari Fedoro 7/8 veliko bolj kot prej
RedHat 9 ali FC 2...4. *

Recept je tak kot je bil vedno - narediš minimalno namestitev in greš od tam
po potrebah naprej.

Lp. Jože