[LUGOS] Linux traffic shaping

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Aug 9 19:39:34 CEST 2007

Edi Šuc wrote:
> Zaenkrat še niham med omejitvijo hitrosti za B (predvsem za ven v
> internet, ker noter je kar široka pipca)
Prihajajočega prometa nekako ne moreš razsortirati po prioritetah; lahko
samo stran vržeš, kar je preveč. Kolikor je meni znano, vsi "traffic
shapingi" delajo tako, da po kategorijah popredalčkajo odhajajoči promet.

> Po nekih navodilih iz neta (moram priznati, nisem našel nič pretirano
> uporabnega) sem našraufal priority scheduling, ki pa ne deluje ravno
> tako, kot si jaz to predstavljam (v bistvu sta si A in B razdelila link
> na pol, namesto, da bi B ostal brez prometa; test pa je bil po en FTP
> upload na vsakem subnetu).
Teh priority schedulerjev je malo morje. Jaz sem imel še najbolj
predvidljive izkušnje s HFSC-jem. Sicer sem ga uporabil za malenkostno
drugačen namen kot ti (važno mi je bilo samo to, da mi po protokolih
posortira odhajajoči promet), vendar bi se skripto najbrž dalo naterati
tudi kako drugače.

Še linki:
http://automatthias.wordpress.com/2006/06/30/hfsc-and-voip/
http://media.blizinski.pl/code/hfsc.gz