[LUGOS] Linux traffic shaping

Edi Šuc e at ed0.net
Thu Aug 9 12:05:30 CEST 2007

Živjo.

A se je kdo od vas že kaj bolj intenzivno spoznal s tc-jem pod Linuxom?
Zadeva je taka: imam linux škatlo z ADSL priklopom na net. Na notranji
strani pa dve mrežni kartici in na vsaki svoj subnet (subnet A in subnet
B). Na subnetu A se gremo resne stvari. Na B-ju pa razne dowloade ipd.
Hočem doseči to, da subnet B ne motiu dela na A-ju.

Zaenkrat še niham med omejitvijo hitrosti za B (predvsem za ven v
internet, ker noter je kar široka pipca) ali pa priority scheduling, ki
bo subnetu A dal višjo prioriteto kot B (me ne sekira preveč, če B
ostane brez prometa zaradi A-ja).

Po nekih navodilih iz neta (moram priznati, nisem našel nič pretirano
uporabnega) sem našraufal priority scheduling, ki pa ne deluje ravno
tako, kot si jaz to predstavljam (v bistvu sta si A in B razdelila link
na pol, namesto, da bi B ostal brez prometa; test pa je bil po en FTP
upload na vsakem subnetu).

Na koncu še vprašanja. Kaj priporočate? Kako ste to rešili (konkretne
primere rabim)? Sem pri testiranju moje rešitve morda uporabil napačen
test (čeprav ne vem kaj je tukaj za fantazirat... če ima A prioriteto
pred B jo pač ima)?

lp,
Edi