[LUGOS] Merjenje kolicine prenesenih podatkov

Uroš Golja goljau at comcom.si
Sat Aug 4 11:09:46 CEST 2007

Pozdrav,

Jaka Jančar wrote:
> Zivjo,
>
> kako lahko cim preprosteje zmerim kolicino prenesenih podatkov na
> nekem interfaceu?
Na moji škatli imam tole:
# ls /sys/class/net/ppp0/statistics/
collisions     rx_errors         rx_packets         tx_errors
multicast      rx_fifo_errors    tx_aborted_errors  tx_fifo_errors
rx_bytes       rx_frame_errors   tx_bytes           tx_heartbeat_errors
rx_compressed  rx_length_errors  tx_carrier_errors  tx_packets
rx_crc_errors  rx_missed_errors  tx_compressed      tx_window_errors
rx_dropped     rx_over_errors    tx_dropped

Vsebina je recimo taka:
# cat /sys/class/net/ppp0/statistics/rx_bytes
191359
# cat /sys/class/net/ppp0/statistics/tx_bytes
69598

Enako velja za vse ostale interface (eth0 in eth1 sem preimenoval v lan
ter wan)
# ls /sys/class/net
lan  lo  ppp0  wan

Na škatli laufa kernel 2.6.22-1-668, pod /sys je zmountan sysfs. Če imaš
kolikor-toliko svežo distribucijo, bi moralo enako biti pri tebi. Me pa
zanima, koliko se te številke razlikujejo od onih, ki jih ven izpljune
ifconfig. Ali še bolje: kje ifconfig sploh dobi svojo statistiko?

> RX in TX bytes, ki ju prikaze ifconfig, vsaj na moji masini ali nista
> tocna, se obrneta, ali pa se zaradi nevem kaksnega razloga resetirata.
Ja, to sem tudi jaz opazil na tej škatli. Ne vem, zakaj tako. Je pa
ifconfig že zelo staro orodje.

LP,
U.