Re: [LUGOS] Pingo je pogre¹an - mogoèe mrtev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Apr 10 13:18:03 CEST 2007

Hoy

Aja, morda pa sem imel zato stalne te¾ave v Pingo 4.2 beta. Hops, pravzaprav so
bile te¾ave ¾e v 4.1. ®e pri zagonu je mojster Pingo javil te¾ave z
medprocesnimi komunikacijami, pa pozneje ¹e veèkrat. Kot ¹ef stre¾be pa sem se
lahko prijavil samo takoj po zagonu. Pozneje sem dobil uokvirjeno sporoèilo,
naj preverim èe nek sistemski servis, ki je potreben za ¹efovsko prijavo, sploh
teèe.

Mimogrede, z instalacijo nisem imel nobenih te¾av ne v 4.1, ne v 4.2 beta.

Mimogrede, èe sem prav razumel, je Pingo 7 trenutno v fazi ideje, torej niti v
alfa ¹e ni.

                                    Poni

--- Miha Tom¹iè <miha.tomsic na gmail.com> wrote:

> Dragi uporabnik Pinga!

> pozneje
>
> Pingo se je nekaj èasa ukvarjal z izdajo verzije 4.2, ampak je imela
> FC4 ogromno te¾av sama s sabo (bootanje DVD-ja, problemi z anacondo)
> in je bil projekt opu¹èen. Pingo 5 je ostal ves èas v alfa fazi. Pingo
> 6 je ¾e lani kmalu po izdaji FC6 pri¹el v zgodnjo beta fazo. Zaradi
> te¾av pri nadgradnji iz 4.x na 6, ki bi zahtevala ogromno dela in
> testiranja (in kot vsi dobro vemo je Pingo delovne sile podhranjen
> projekt), je projekt spet zvodenel.
> Trenutno pa se planira priprava Pinga 7 na FC7.

Avtorji