Re: [LUGOS] Pingo je pogre¹an - mogoèe mrtev

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Tue Apr 10 07:29:29 CEST 2007

Dragi uporabnik Pinga!

On 4/7/07, Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk> wrote:
> Ali mogoče kdo ve, če je kaj novega pri operaciji Pingo. Jaz sem nekje
> mimogrede ulovil podatek, da je v pripravi Pingo ątevilka 6. Ko sem ga pozneje

Pingo se je nekaj časa ukvarjal z izdajo verzije 4.2, ampak je imela
FC4 ogromno težav sama s sabo (bootanje DVD-ja, problemi z anacondo)
in je bil projekt opuščen. Pingo 5 je ostal ves čas v alfa fazi. Pingo
6 je že lani kmalu po izdaji FC6 prišel v zgodnjo beta fazo. Zaradi
težav pri nadgradnji iz 4.x na 6, ki bi zahtevala ogromno dela in
testiranja (in kot vsi dobro vemo je Pingo delovne sile podhranjen
projekt), je projekt spet zvodenel.
Trenutno pa se planira priprava Pinga 7 na FC7.

> spet iskal, pa ga nisem mogel več najti. Morda pa je Pingo vendarle pokojni,
> glede na to, da ni mogoče dobiti nobene informacije o njem. Avtorji projekta pa
> modro molčijo.

Pingo ne bo nikdar umrl! Če ne drugega bo živel naprej v naših srcih ;)

> Naj počiva v miru mojster Pingo!

Ja, vsake toliko Pingo zaspi, da si odpočije. In z drugimi znanilci
pomladi se tudi Pingo spet prebuje.

Vabljen k ustvarjanju Pinga 7. Takisto tudi vsi ostali.
Dobrodošli na dopisnih seznamih http://www.pingo.org/dopisni/

Lep dan in srečno,

Miha Tomšič
moštvo Pingo