[LUGOS] fentan home

joze.klepec at siol.net joze.klepec at siol.net
Thu Apr 5 12:06:48 CEST 2007

Pozdrav!

V Konquerorju mi je v treh sekundah šel kompleten userland.Nekaj podatkov je ničvrednih in jih komot pogrešam in na novo skreiram, večina pa au boli.  Imam KDE je 3.5.6/Gnome 2.x,  Fedora Core 6. Se zavedam da bo veliko dela v terminalu.
Če kdo natančno ve kako odpomoči, naj stegne jezik - priporočam kratko, jedrnato, učinkovito jezikanje. Drugi naj bodo lepo prosim tiho, ker njihovih smeti zdajle na trapastem Siolovem webmailu ne mislim češnjati proč! Sploh bi najraje vrgel kiblo skozi okno!

Še opis - da se komu ne bo slučajno primerilo isto!

Predhodno sem si delal en lokalen repository. Poganjal sem zato Konqueror kot sysadmin.In pozabil na to. Oba sta siva ko miš - od zdaj naprej bo sistemski rdeč. Čisto zagotovo je zadeva reproduktivna tudi na navadnem, naj kdo stestira.

1.Najprej sem gledal lastnosti imenika /home/user (klasično, kontekstni meni z miško - izbereš cel imenik).
2. Potem sem izbral dve datoteki za izbris (Konqueror pa je imel izbran še celoten imenik /home/user).
3. Brisanje (mimo koša, jasno!).
4. In glej ga zlomka, zradirati se odloči vse!
5. Pokratkem šoku zaženem su killall -u user. Rešil je 6Mb podatkov,1.5Gb pa je odletelo.
6. Ponovna prijava kot root. Ogled ruševin - od tod naprej pa že veste... .

Lp, Jože