[LUGOS] CUPS in število kopij

Ales kavka14 at gmail.com
Wed Apr 4 16:12:59 CEST 2007

Uporabljam CUPS za izpisovanje iz Win clientov na omrežni tiskalnik. Na
server je priklopljen preko USBja. Zadeva deluje ok razen v primeru
izpisa dokuemntov iz Adobe programov (Acrobat reader, Photoshop,
Illustrator) mi izpiše samo eno kopijo oz.dovoli izpis samo ene kopije
dokumenta. Iz OOo mi izpiše toliko kopij, kot jih definiram. Preveril
sem CUPS nastavitve in v nobeni nastavitvi, ki se tiče števila kopij
nimam omejitev. No razen zgornje npr. izpis največ 100 kopij. Jaz skušam
izpisati npr. 30 kopij pa mi ne pusti.

Ima kdo kakšno idejo?

Zaenkrat mi ostane restartanje jobov ali klikanje na menu print :)

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)